اعضای کادر فنی استقلال فاقد حداقل امکانات تمرینی، تست اولیه کرونای فرشید اسماعیلی منفی شد

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- در حالیکه لیگ بیستم تا 13 روز دیگر شروع خواهد شد، خبرهای خوبی از تیم استقلال به گوش نمی رسد و گویا این تیم هنوز آماده حضور در لیگ جدید نیست.

اعضای کادر فنی استقلال فاقد حداقل امکانات تمرینی، تست اولیه کرونای فرشید اسماعیلی منفی شد

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه استقلال روزهای بلاتکلیف زیادی را بدون سرمربی پشت سر گذاشت، بالاخره از میان چندین گزینه هیئت مدیره این باشگاه، قرعه به نام محمود فکری افتاد تا کاپیتان سابق استقلالی ها راهنمایی این تیم را برعهده بگیرد و حداقل آبی پوشان در خصوص مهم ترین پست این باشگاه، از بلاتکلیفی خارج شوند.اما استقلالی ها که در فصل جابجایی پیروز به حفظ بیشتر بازیکنان خود شده بودند، اکنون رفته رفته در حال به نظاره نشستن جدایی این بازیکنان هستند.

احمد سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلالی ها که در زمان جابجایی مورد انتقاد شدید طرفداران نهاده شد، با تمدید با ستاره های این تیم، به نوعی در استقلال انقلاب به پا کرد و با ژست خاص خودش مدعی شد تنها مدیرعاملی بوده که تمام بازیکنان این تیم بجز علی کریمی را حفظ نموده است. اما پس از بازگشت استقلالی ها از قطر، روزبه چشمی به همراه تیم به تهران برنگشت و درحالیکه باشگاه استقلال پیش از شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار عکسی از سعادتمند و چشمی خبر از تمدید این بازیکن داده بود، اما مدافع آبی پوشان به دلایلی که هنوز روشن نشده است، از جمع آبی پوشان جدا و راهی ام الصلال قطر شد.

استقلال که هنوز پنجره جابجایییش بسته است و پیروز نشده طلب شفر، پاختاکور و جپاروف را بپردازد، پیروز به پرداخت مطالبات میلیچ نشده و این بازیکن در آستانه جدایی نهاده شده است. تاخیر مدیران این تیم در پرداخت طلب شیخ دیاباته نیز باعث شده این بازیکن هنوز به تهران بازنگردد. اما بعد از دریافت اولین تست کرونا از بازیکنان استقلال مشخص شد که سه بازیکن به این ویروس مبتلا هستند و همین موجب شد از ادامه حضور در تمرینات منع شوند و در تست دوم که امروز نتیجه آن اعلام شد، دو بازیکن دیگر آبی ها به نام های محمد دانشگر و مهدی مهدی پور به این ویروس مبتلا شدند و اکنون تعداد بازیکنان غایب کرونایی به 5 بازیکن رسیده است که یکی از این بازیکنان فرشید اسماعیلی است که در ترکیب تیم نقش محوری دارد.

علاوه بر این 5 بازیکن که به دلیل ویروس کرونا از حضور در تمرینات تیم استقلال منع شده اند شیخ دیاباته و میلیچ هنوز به تمرینات تیم ملحق نشده اند. آنها حتی اگر به صورت انفرادی تمرین نمایند و زمانی که در تمرین استقلال حاضر می شوند از آمادگی بالایی برخوردار باشند به دلیل عدم آشنایی با افکار تاکتیکی محمود فکری احتیاج به وقت خواهند داشت تا در ایده های تاکتیکی سرمربی جدید استقلال جای خود را پیدا نمایند.

تیم استقلال در شرایطی حدود دو هفته است تمرینات خود را شروع نموده که از این باشگاه خبر می رسد برای بازیکنان این تیم هنوز پیراهن های تمرین تهیه نشده و آن ها با پیراهن های لیگ قهرمانان در تمرین حاضر می شوند. از همه این ها گذشته اعضای کادر فنی استقلال حتی GPS، ابتدایی ترین وسیله ای که برای سنجش آمادگی جسمانی بازیکنان احتیاج است هم در اختیار ندارند. معمولا بعضی از مربی ها از قبل این وسیله را می نمایند و در بعضی موارد دیگر هم باشگاه این دستگاه را در اختیار مربی می گذارد اما تا این لحظه هیچکدام از این شرایط در استقلال وجود ندارد. استقلال از نظر امکانات شرایط عجیبی را تجربه می نماید و فعلا شرایط این تیم به هیچ عنوان مناسب نیست.

تست اولیه کرونای هافبک استقلال منفی اعلام شد. ممکن است فردا فرشید اسماعیلی به تمرین استقلال اضافه گردد. چندی پیش جواب تست کرونای فرشید اسماعیلی مثبت اعلام شد و به همین دلیل این بازیکن چند روز در تمرین استقلال حضور نداشت. با این حال این بازیکن روز گذشته تست کرونا داد که امروز جواب آن منفی اعلام شد. اسماعیلی امروز هم تست کرونای مجدد داد که اگر جواب آن منفی باشد، فردا در تمرین استقلال شرکت می نماید. در تست کرونای بازیکنان استقلال که روز پنجشنبه از آن ها گرفته شد، مشخص شد محمد دانشگر و مهدی مهدی پور مشکوک به کرونا هستند. آن ها فعلا وارد قرنطینه شده اند و نمی توانند در تمرین آبی ها شرکت نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2472

به "اعضای کادر فنی استقلال فاقد حداقل امکانات تمرینی، تست اولیه کرونای فرشید اسماعیلی منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کادر فنی استقلال فاقد حداقل امکانات تمرینی، تست اولیه کرونای فرشید اسماعیلی منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید