اینستاگرام به روز شد؛ امکان تماشای گروهی ویدیو و تنظیم تم های متنوع در چت

به گزارش یزد بلاگ، اوایل مهرماه مسنجر فیسبوک با بخش دایرکت اینستاگرام ادغام شد و قدمی عظیم در تجربه کاربری بهتر برای کاربران فراهم گشت. اکنون، کاربران اینستاگرام در آخرین بروزرسانی سه قابلیت جدید دیگر در اختیار خواهند داشت.

اینستاگرام به روز شد؛ امکان تماشای گروهی ویدیو و تنظیم تم های متنوع در چت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو ،فیسبوک وعده داده بود که تجربه کاربری با پیغام رسان خود را ساده تر می نماید تا بتواند رضایت مخاطبانش را جلب کند و با ادغام مسنجر فیسبوک و بخش دایرکت اینستاگرام وعده خود را عملی کرد. اکنون مسنجر یکپارچه اینستاگرام از قابلیت های جدید ارسال پیغام پنهان شونده، تنظیم تم برای چت و تماشای گروهی ویدیو پشتیبانی می نماید.

یکی از ویژگی های جدید Watch Together نام دارد که به کاربران این امکان را می دهد بتوانند با دوستان خود سریال های تلویزیونی و محتوای ویدیویی متنوع را در IGTV و Reels مشاهده نمایند. کاربران می توانند با دوستان خود به وسیله چت تصویری در قسمت پایین پلیر درارتباط زنده باشند.

Vanish mode یکی دیگر از قابلیت های جدید اینستاگرام است و همان طور که از نامش پیدا است می تواند به صورت اتوماتیک چت های دایرکت اینستاگرام را بعد از آنکه کاربر آنها را مشاهده کرد، حذف کند و این قابلیت پس از ارسال عکس، پیغام صوتی، ایموجی و استیکر و رویت شدن توسط دریافت نماینده، همه پیغام ها را فورا حذف می نماید.

یکی دیگر از قابلیت های جدید Chat themes است که تم های مختلف چت را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از تم های مطرح TinyTAN است که شخصیت های دوست داشتنی دارد.

درحال حاضر قابلیت های جدید تنها در دسترس کاربران ایالات متحده و بعضی کشورها واقع شده است ولی به زودی در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

علاوه بر سه قابلیت جدید، هفته قبل گفته شد که صفحه اصلی اینستاگرام با اضافه شدن گزینه های جدید دگرگون شد. این شبکه اجتماعی تب های Reels، Shop و موارد دیگری را به صفحه اصلی افزود.

کاربران با استفاده از قابلیت Reels می توانند ویدئوهای کوتاه 15 ثانیه ای فراوری نمایند و به آنها آهنگ های مورد نظر خود را افزود و به اشتراک بگذارند. تب Shop نیز با توجه به علایق کاربر پیشنهادهای ویژه ای را برای خرید محصول به وی نشان می دهد. یکی دیگر از تغییرات صفحه هوم اینستاگرام اضافه شدن تب های لایک و Create به نوار فوقانی مربوط می گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2782

به "اینستاگرام به روز شد؛ امکان تماشای گروهی ویدیو و تنظیم تم های متنوع در چت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به روز شد؛ امکان تماشای گروهی ویدیو و تنظیم تم های متنوع در چت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید