ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از سر گرفت

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، فعالیت های کارزار انتخاباتی خود را از سر خواهد گرفت حال آنکه کمیسیون ویژه انتخابات 2020 دومین مناظره نامزدهای این دوره از رقابت ها را که قرار بود 15 اکتبر (24 مهر) در میامی برگزار گردد؛ به دلیل مخالفت ترامپ با مناظره مجازی، لغو کرد.

ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از سر گرفت

البته لغو مناظره با انتقاد ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا روبرو شد که مدعی است تا موقع برگزاری این رویداد سیاسی، ترامپ دوره نقاهت کووید 19 را طی نموده و به لحاظ بهداشتی، منعی برای حضور در میان عموم ندارد.

قرار است امروز شنبه، ترامپ از بالکن کاخ سفید با هوادارانش صحبت کند و موضوع سخنرانی نیز شعار نظم و قانون است که در روبروه با ناآرامی های حاصل از جنبش جان سیاه پوستان مهم است باب شد.

در روز دوشنبه هم ترامپ راهی فلوریدا خواهد شد تا رای دهندگان مردد این ایالت کلیدی را به حمایت از خود مجاب کند. هنوز معلوم نیست که این گردهمایی با توجه به ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا در محیط بسته انجام خواهد شد یا باز.

در هر صورت، حزب دموکرات کوشش خواهد نمود حضور ترامپ در انظار عمومی را با توجه به اینکه وی هنوز در دوران نقاهت است، امری مغایر با پروتکل های بهداشتی جلوه دهد و از آن بهره برداری انتخاباتی کند.

برگزاری سومین مناظره که برای تاریخ 22 اکتبر (اول آبان) تدارک دیده شده، همچنان به قوت خود باقی است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2378

به "ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از سر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از سر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید