خسارات طوفان السا

به گزارش یزد بلاگ، طوفان گرراستای السا در راستا پرشتاب خود در منطقه کارائیب، پس از عبور از دومینیکن و سنت لوسیا با سه کشته برجا، اینک به شرق کوبا رسیده و در جهت غرب و شمال غربی، به سوی تنگه فلوریدا در حال پیشروی است.

خسارات طوفان السا

به گزارش خبرنگاران، بر اثر وقوع طوفان السا که روز شنبه از جمهوری دومینیکن عبور کرد، دستکم 2 نفر و 1 نفر دیگر هم در جزیره سنت لوسیا کشته شدند. وزش شدید باد و طوفان موجب قطعی برق و آب بعضی منطقه ها طوفان زده و تخریب صد ها منزل مسکونی شده است.

طوفان گرراستای السا در راستا پرشتاب خود اینک به شرق کوبا رسیده و به مقصد غرب و شمال غربی در حال پیشروی است. براساس اعلام مرکز ملی گردباد آتلانتیک، پیش بینی می گردد که این پدیده روز دوشنبه تا سه شنبه به سوی تنگه فلوریدا هم در حرکت باشد.

کوبا و استان فلوریدای آمریکا برای مقابله با اثرات تخریبی این طوفان با اتخاذ تدابیر لازم به حالت آماده باش درآمده اند. تمام قلمرو کوبا، از شرق تا غرب، در نوعی شرایط هشدار به سر می برند.

به نوشته خبرگزاری کوبا، میگل دیاز کانل رئیس جمهوری کوبا امروز ظرفیت و توان کشور را برای مقابله با طوفان گرراستای السا مثبت ارزیابی کرد.

طبق ارزیابی های مرکز پیش بینی موسسه هواشناسی کوبا (Insmet) السا با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت در جهت غرب و شمال غرب در حال نزدیک شدن به مرکز این کشور است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4238

به "خسارات طوفان السا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارات طوفان السا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید