جدایی بازیکن محبوب فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شد ، این تصویر گویای تصمیم نکونام است

به گزارش یزد بلاگ، به نظر می رسد که علیرضا رضایی بازیکن استقلال فصل تازه را در تیم دیگری توپ می زند.

جدایی بازیکن محبوب فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شد ، این تصویر گویای تصمیم نکونام است

به گزارش خبرنگاران، یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم روی خرید او اصرار داشت، علیرضا رضایی است که با جدایی از پیکان، راهی استقلال شد و لباس این تیم را بر تن کرد. آن هم در شرایطی که حسینی و مظاهری از فصل قبل در این تیم حضور داشتند.

شاید پیوستن یک گلر جوان به تیمی که دو نفر از سنگربانان مطرح کشور را در اختیار دارد، ریسک بزرگی باشد اما مجیدی به رضایی اطمینان خاطر داده بود که از وی در ترکیب تیمش استفاده می نماید. اتفاقی که در لیگ بیست و یکم رخ داد و این دروازه بان در 6 ملاقات برای تیمش به میدان رفت.

اما فصل قبل اوضاع بر وفق مراد رضایی پیش نرفت. مصدومیت های گاه و بی گاه سبب شد تا او در چهار ملاقات برای تیم ساپینتو به میدان برود که ملاقات آخر برابر نفت مسجدسلیمان با آسیب دیدگی او و تعویض در بین دو نیمه همراه شد و این گلر تا آخر فصل دیگر به میدان نرفت.

حالا با تغییر قوانین لیگ برتر و کاهش لیست بازیکنان بزرگسال از 21 نفر به 19 بازیکن، سبب شده است تا استقلال در پی کاهش لیست بازیکنان خود باشد و افزایش سن علیرضا رضایی نیز منجر به این شده تا او برای لیگ بعد، در لیست بزرگسالان قرار بگیرد.

پس از تمدید قرارداد سیدحسین حسینی، طبیعی است که جواد نکونام علاقه ای به این موضوع ندارد که دو گلر، دو سهمیه لیست بزرگسالان را پر نمایند و کوشش آبی ها برای جذب خالدآبادی 22 ساله نیز به همین علت است چرا که این دروازه بان در لیست زیر 23 ساله های تیم قرار می گیرد.

رضایی که به نظر می رسد جدایی او از استقلال قطعی است، روز گذشته و با لباس شخصی در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت و نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود. این دروازه بان جوان برای کارهای مربوط به رضایت نامه اش، صحبت هایی با کادرفنی و مدیران باشگاه داشت و باید دید او در نهایت راهی چه تیمی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5015

به "جدایی بازیکن محبوب فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شد ، این تصویر گویای تصمیم نکونام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی بازیکن محبوب فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شد ، این تصویر گویای تصمیم نکونام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید