سانتی کاسورلا: ژاوی روزی سرمربی بارسلونا می گردد

به گزارش یزد بلاگ، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر گفت: ژاوی هرناندس برای باشگاه بارسلونا شخصیت بزرگی است و بالاخره روزی سرمربی این تیم خواهد شد.

سانتی کاسورلا: ژاوی روزی سرمربی بارسلونا می گردد

به گزارش خبرنگاران، سانتی کاسورلا که در فصل جاری به باشگاه السد پیوسته در مورد تجربه متفاوت حضور در قطر گفت: این برای من یک تجربه تازه است و خوشحالم که با مربی ای مثل ژاوی کار می کنم. خیلی زود با شرایط جدید تطبیق پیدا کردم و در اینجا هم می خواهم عناوین و موفقیت های تازه ای را تجربه کنم.

وی اضافه نمود: ژاوی برای من همواره یک بازیکن فوق العاده بود. در بازی های زیادی کنار هم حضور داشتیم و برای تیم ملی اسپانیا بازی کردیم. در لالیگا بارها مقابل هم قرار گرفتیم. اطمینان دارم که او مربی بزرگی می گردد و یک روز سرمربی بارسلونا خواهد شد چرا که همه دوران کاری خودش را در این باشگاه سپری کرد و شخصیت بسیار مهمی برای بارسلونا محسوب می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کاسورلا در مورد برگزاری جام دنیای 2022 در قطر گفت: زیرساخت ها در این کشور توسعه قابل توجهی داشته و می توانیم در انتظار برگزاری یک جام فوق العاده باشیم. با این حال کرونا شرایط بسیار سختی ایجاد نموده و امیدوارم تا زمان برگزاری جام دنیای از این بلا رها شویم تا تماشاگران فوتبال بتوانند از دیدن جام دنیای لذت ببرند. استادیوم های جام دنیای قطر را دیده ام و فکر می کنم یک جام فوق العاده در پیش خواهد بود. خیلی خوش شانسم که در برخی از این استادیوم ها بازی می کنم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2488

به "سانتی کاسورلا: ژاوی روزی سرمربی بارسلونا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتی کاسورلا: ژاوی روزی سرمربی بارسلونا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید