محرومیت موقت روزبه چشمی به دلیل نقض قوانین!

به گزارش یزد بلاگ، همانطور که کمیته انضباطی پیش از آغاز فصل نو رقابت های لیگ برتر اعلام کرده بود، در فصل نو با هرگونه تنش، بی انضباطی، درگیری و مسائل مختلف برخورد می کند و همین مسئله سبب شد تا این کمیته روی مصاحبه های پس از بازی نیز نظارت ویژه ای داشته باشد.

محرومیت موقت روزبه چشمی به دلیل نقض قوانین!

در سرانجام هفته نخست لیگ برتر بود که ساعتی پس از سرانجام بازی ها، چهره هایی همچون علیرضا بیرانوند، سیدمهدی رحمتی، مجتبی حسینی و... از سوی کمیته انضباطی احضار شدند تا بابت رفتارهای داخل زمین و همچنین مصاحبه های پس از بازی پاسخگو باشند که حالا روزبه چشمی نیز به عنوان اولین استقلالی، با حکمی از سوی کمیته انضباطی روبرو شده است.

این بازیکن در سرانجام دیدار برابر سپاهان با انتقاد از عملکرد کوپال ناظمی اعلام کرد که پیش از اعلام هند پنالتی به سود میزبان، به روی ارسلان مطهری خطا اجرا شده است ضمن اینکه داور بازی می توانست یک خطای پنالتی برای آبی ها اعلام کند.

این اظهارات چشمی حالا با واکنش کمیته انضباطی روبرو شده است. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: روزبه چشمی به دلیل اظهارات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان، طبق ماده 100 مقررات انضباطی و با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

بازیکن استقلال می بایست ظرف مهلت 48 ساعت آینده، دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند و باید دید که رأی صادره درباره چشمی چه خواهد بود.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5028

به "محرومیت موقت روزبه چشمی به دلیل نقض قوانین!" امتیاز دهید

1 کاربر به "محرومیت موقت روزبه چشمی به دلیل نقض قوانین!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت موقت روزبه چشمی به دلیل نقض قوانین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید