وزیر دفاع آمریکا: آماده ایم همین امشب با کره شمالی مبارزه کنیم

به گزارش یزد بلاگ، وزیر دفاع آمریکا کره شمالی را تهدید کرده و گفته همین امشب آماده مبارزه با این کشور است.

وزیر دفاع آمریکا: آماده ایم همین امشب با کره شمالی مبارزه کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا پنجشنبه کره شمالی را تهدید کرد و در واکنش به انتقاد پیونگ یانگ از آغاز رزمایش کره جنوبی و آمریکا گفت نیروهای آمریکا آماده اند همین امشب مبارزه کنند.

نیروهای آمریکا و کره جنوبی بعد از یک سال متوقف کردن رزمایش نظامی خود به دلیل شیوع ویروس کرونا این رزمایش را از سر گرفته اند. این اقدام با واکنش کره شمالی روبه رو شده که از آن انتقاد کرده است.

به گزارش نیویورک پست، لوید آستین گفت: نیروهای ما آماده اند همین امشب مبارزه کنند و ما پیشرفت در جهت انتقال نهایی کنترل عملیاتی دوران جنگ به فرماندهی نیروهای ترکیبی آینده تحت فرماندهی جمهوری کره ادامه می دهیم.

او افزود: با آنکه فراهم آوردن شرایط مربوط به این انتقال نیازمند زمان بیشتر خواهد بود اطمینان دارم که این فرایند اتحاد ما را قوی تر خواهد کرد.

در حال حاضر، دولت جدید آمریکا در حال بررسی سیاست این کشور در رابطه با کره شمالی است و پیش بینی می شود سیاست جدید واشنگتن ماه آینده اعلام شود. کیم جونگ اون اندکی قبل از ورود جو بایدن به کاخ سفید، از گسترش زرادخانه هسته ای کشورش خبر داده و آمریکا را بزرگترین دشمن کشورش خوانده بود. جو بایدن در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری، رهبر کره شمالی را جنایتکار خوانده و گفته بود، تنها در صورتی حاضر به ملاقات و گفت و گو با اوست که از زرادخانه اتمی خود دست بردارد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3577

به "وزیر دفاع آمریکا: آماده ایم همین امشب با کره شمالی مبارزه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا: آماده ایم همین امشب با کره شمالی مبارزه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید